
Gwarancja satysfakcji
-
Każdy zakup w naszym sklepie objęty jet Gwarancją Satysfakcji Klienta. Oznacza to, że nie musisz martwić się bezpieczeństwem produktu w transporcie. Gwarantujemy 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy.
Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony, paczka była nienaruszona i nie budziła Twoich wątpliwości, nie sprawdziłeś produktu przy odbiorze i nie spisałeś protokołu reklamacyjnego, nic nie szkodzi. Powiadom nas o tym mailowo, wysyłając maila na reklamacje@oswietlenie24h.pl, a nasz dział reklamacji wymieni produkt na nowy lub wyśle uszkodzone elementy jak np. szkła.
Jeśli paczka budzi Twoje podejrzenia, jest uszkodzona, zgnieciona lub z dostępem do zawartości, spisz protokół reklamacyjny i odbierz produkt. Następnie powiadom nas o tym. Nasz dział reklamacyjny dośle uszkodzone elementy lub wymieni produkt na nowy.