W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w naszej witrynie stosujemy pliki cookies. Nasza witryna będzie je Państwu wysyłać, jeśli Państwa ustawienia przeglądarki pozwalają na stosowanie cookies. Możecie Państwo zmienić ustawienia w przeglądarce dotyczące cookies i je blokować. Po wyłączeniu cookies niektóre funkcje naszej witryny mogą nie działać prawidłowo. Więcej informacji w "Polityce Prywatności i cookies".

Zamknij

Nasza firma aktywnie prowadzi sprzedaż w serwisie allegro. Obsłużyliśmy ponad 6 tysięcy transakcji. 

 

Sprawdź co mówią o nas nasi klienci >>

Jesteśmy jednym z najwięksych dystrybutorów oświetlenia nie tylko w Polsce ale i całej Europie. Sprawdź jak oceniają nas nasi klienci zagraniczni z serwisu Amazon:

Klienci niemieccy >>

Klienci francuscy >>

Klienci hiszpańscy >>

Klienci włoscy >>

Klienci brytyjscy >>

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Gwarancja satysfakcji

Każdy zakup w naszym sklepie objęty jet Gwarancją Satysfakcji Klienta. Oznacza to, że nie musisz martwić się bezpieczeństwem produktu w transporcie. Gwarantujemy 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy.

Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony, paczka była nienaruszona i nie budziła Twoich wątpliwości, nie sprawdziłeś produktu przy odbiorze i nie spisałeś protokołu reklamacyjnego, nic nie szkodzi. Powiadom nas o tym mailowo, wysyłając maila na reklamacje@oswietlenie24h.pl, a nasz dział reklamacji wymieni produkt na nowy lub wyśle uszkodzone elementy jak np. szkła.

Jeśli paczka budzi Twoje podejrzenia, jest uszkodzona, zgnieciona lub z dostępem do zawartości, spisz protokół reklamacyjny i odbierz produkt. Następnie powiadom nas o tym. Nasz dział reklamacyjny dośle uszkodzone elementy lub wymieni produkt na nowy.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Klient zarejestrowany

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, status zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu się do swojego konta.

Gość

Jeśli nie zakładałeś konta w trakcie zakupu, status zamówienia możesz sprawdzić tutaj. Uzupełniając formularz, podaj dane których użyłeś podczas składania zamówienia.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Nasz sklep współpracuje bezpośrednio z producentami. Dzięki temu nasze ceny są niższe od tych oferowanych przez większość dystrybutorów, którzy doliczają swoje marże.

Produkty popularne, sprzedające się często i w dużych ilościach trzymamy na naszym stanie magazynowym. W przypadku pozostałych produktów staramy się ograniczyć koszty związane z ich magazynowaniem poprzez zamawianie produktów na poczet realizacji większości zamówień.

To wszystko sprawia, że możemy zaoferować ceny niższe nawet o 20% od tych sugerowanych przez innych dystrybutorów i o 40% niższe niż ceny w marketach i sklepach stacjonarnych.

Ponieważ towary zamawiamy po opłaceniu lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego, termin ich dostawy wynosi od 3 dni do kilku tygodni. Wszystkie rzeczy dostarczane są do magazynu naszego sklepu, gdzie uważnie kontrolujemy ich stan, przepakowujemy je i wysyłamy do klienta. Dzięki takiemu procesowi jesteśmy w stanie zagwarantować wysoką jakość oferowanych produktów.

Przybliżone terminy realizacji podane są na każdym produkcie pod ceną. Dzięki temu wiesz ile mniej więcej potrwa kompletacja Twojego zamówienia.

Jakie są koszty przesyłki?

Za transport w naszym sklepie płacisz tylko raz – niezależnie od ilości zamówionych produktów.

  • UPS/GLS przy przedpłacie – 9,90zł
  • UPS/GLS przy pobraniu – 16,99zł

Zamówienia pow. 300zł na terenie Polski dostarczamy na nasz koszt.

Nasza firma wysyła produkty do wszystkich krajów Europy. W celu kalkulacji kosztów wysyłki, przejdź do koszyka, wybierz kraj dostawy, a nasz sklep automatycznie wyliczy koszty wysyłki.

Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Oczywiście, że tak. Każde zamówienie złożone z odbiorem osobistym odbierzesz w naszej firmie:

Oświetlenie24h.pl
ul. Warszawska 125
42-200 Częstochowa

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opłacisz na kilka możliwych sposobów:

  • Zapłata przy odbiorze – ta forma płatności dostępna jest dla zamówień z wysyłką pobraniową i odbiorem osobistym.
  • Płatność przelewem tradycyjnym – po złożeniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie z nr konta do wpłaty.
  • Płatność e-przelewem – po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do strony PayU – operatora płatności, gdzie będziesz mógł wybrać swój bank lub kartę kredytową i od razu dokonać zapłaty.
  • Raty – przy składaniu zamówienia wybierz opcję zapłaty PayU – zostaniesz przekierowany do strony PayU – operatora płatności, na której będziesz mógł wybrać formę płatności „Raty PayU”.
  • Pay Pal – po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do strony Pay Pal – operatora płatności, gdzie będziesz mógł dokonać szybkiej wpłaty.

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

Zwroty

Nasza firma w pełni szanuje Twoje prawo do zwrotu nieużywanego i niezmienionego produktu w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Jeśli chcesz dokonać zwrotu prosimy o poinformowanie nas o tym wysyłając maila na adres: biuro@oswietlenie24h.pl. Paczkę odeślij na adres:

Oświetlenie24h.pl
ul. Warszawska 125
42-200 Częstochowa

Zwrot pieniędzy nastąpi na to samo konto, z którego była realizowana płatność. Jeśli do transakcji była wystawiona faktura na firmę, nasz dział księgowy może poprosić Cię o nr konta firmowego do zwrotu. Jeśli płaciłeś za towar przy odbiorze, nasz dział księgowy może poprosić Cię o wskazanie nr konta, na które mają być zwrócone środki.

Wymiany

Wymiana produktu to nic innego jak zwrot i ponowny zakup. W przypadku wymiany obowiązują te same zasady, co w przypadku zwrotów.

Jak mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje możesz zarejestrować tutaj. Po jej zarejestrowaniu, nasi pracownicy działu reklamacji skontaktują się z Tobą w celu ustalenia optymalnej metody rozwiązania Twojego problemu.

Z naszym działem reklamacji możesz skontaktować się również mailowo: reklamacje@oswietlenie24h.pl lub telefonicznie pod nr +48 730 123 698.

Sprzedajemy również w serwisie allegro

Tysiące zadowolonych klientów i dziesiątki tysięcy dostarczonych produktów. Sprawdź jak oceniają nas nasi klienci w największym serwisie sprzedażowym w Polsce - w allegro.pl

Ładuję...